Chocolicious

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av Malin - 24 oktober 2013 13:01

Hade väckarklockan ställd på 8.00 imorse för att jag skulle hinna med lite denna förmiddagen. Började med frukost och Ticnet-kö för att få tag på biljetter till Sverige-Portugal...å vi lyckades, så nu väntar fotbollsmatch den 19/11 för vår del, KUL!


Vidare direkt till stallet och borsta och sadla Loffe för ett dressyrpass i ridhuset. Idag kändes han riktigt fin och passet fokuserade vi mycket kring samlande arbete med mycket övergångar och skolorna i både trav och galopp. Var ett trött ekipage som lämnade ridhuset 45min senare. Tillbaka uppe i stallet släppte jag ut Loffe och gick sedan ner och startade en tvätt med skitiga täcken.


Mockade och fixade Neros mat och hämtade sedan in busen från hagen. Han verkade överlycklig när han fick komma in. Borstade av honom och så begav vi oss ner till ridhuset för en promenad. Pigg och glad pålle som fick avsluta med att trava en vända och jag kunde inte se någon hälta....yippie!


Tog med oss tvätten tillbaka upp, Nero fick återvända ut i hagen när solen faktiskt visade sig en stund och jag fick återvända hemåt för att äta och duscha innan jobb mellan 14-22 väntar!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards