Chocolicious

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Malin - 29 oktober 2013 19:00

Oj vad skojsigt vi har just nu jag och Nero. Vi promenerar på alla sätt vi kan komma på för att få lite variation i det hela. Idag blev det inne i ridhuset pga det regniga och blåsig vädret. Pågick ridskolelektion på ena halvan och så var det ett par ekipage som red på samma halva som vi promenerade. Nero skötte sig bra, men det märks att han helst vill springa omkring och inte lalla omkring i detta tråkiga tempo. Så förutom att skritta runt, runt, så la vi även in lite moment där han fick flytta undan rumpan samt att vi övade start och stopp. Förhoppningsvis lite bättre väder imorgon, så kanske vi kan gå ut en sväng...


På torsdag ska jag rida Loffe och trimma lite dressyr, ska bli kul! Jag saknar ju ridningen massor, och det är vid dessa tillfällen som jag önskar att jag hade ytterligare en häst som man kunde alternera lite med.


Nu har ju Nero bara ett par dagar kvar på sin Metacamkur och sen väntar återbesök till Husaby på tisdag nästa vecka. Ska bli spännande och intressant att se hur det ser ut denna gång, och hur vi fortsätter från nu...?!


Längtar efter snö och kyla....bjuder på en härlig bild från förra vintern!

    



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards