Chocolicious

Alla inlägg den 1 september 2017

Av Malin - 1 september 2017 21:00

Japp, nu var sommaren slut och hösten igång på riktigt. Känns både vemodigt och lite härligt eftersom jag gillar många saker med hösten. De kalla, klara höstdagarna, de underbara löven i alla fina färger, älgjakten som går av stapeln.


Idag hade jag ledig fredag och tid att göra lite av varje. Stallet på förmiddagen för min del. Båda hästarna skulle motioneras och det blev uteritt för båda killarna.

Red upp till Lanhöjden och tillbaka med Dino. Han var pigg och framåt idag, bjöd på en fin känsla. Mycket fokus på framåtbjudningen idag, drev på honom ordentligt i galoppen så han verkligen kommer loss och bjuder för egen maskin framåt.

Passade även på att mäta honom när vi kom tillbaka. Å nog växer han än. Idag stannade stickan på 172cm i mankhöjd och 167cm över rumpan.


 


Nero och jag red in i skogen bakom stallet och tog turen runt bommen. Nero jobbade på framåt och kändes även han ganska nöjd och fin i dag. Blir lite mjukare i bogmuskulaturen för var dag som går, vilket ör positivt.


Efter stallet och en snabb lunch hemma så åkte jag och hämtade upp samon på jobbet innan vi rullade in mot Örebro. Tog en snabbis i affärerna innan vi åkte vidare mot Hjortkvarn och Goglass.


Bild från förra året...men lyckan var lika stor idag!

 

På vägen hemåt stannade vi till i Lanna och åt på La Loggia, goda italienska pizzor!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards