Chocolicious

Alla inlägg den 23 september 2017

Av Malin - 23 september 2017 20:45

Älgjakten närmar sig med stormsteg och idag tog pappa och jag en sväng till skogen för att röja iordning vid passen och se till att allt är helt och i ordning.


 


Stallet idag väntade uteritter med båda killarna. Dino och jag red halvvägs runt skolan och vände. Han var pigg och lite tittig eftersom det luktar ganska mycket gris längs den rundan. Men trots det så jobbade han på ordentligt och lyssnar på vad matte har att säga. Blev en blandad tur med både skritt, trav och galopp.


Nero och jag vi skrittade in längs samma tur, men skrittade istället åt andra hållet och vände. En del älgflugor fick vi sällis av, men jag tror jag gnuggade ihjäl samtliga. Även idag skrittade han på med stora kliv och verkade nöjd över att komma ut lite mer i skogen.


Sambon är på golftävling i Stockholm, så jag och grabbarna grus har haft en lugn hemmastund ikväll...


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards