Chocolicious

Alla inlägg den 17 september 2017

Av Malin - 17 september 2017 19:45

Jaha, när man inte kan vara med och tävla själv så ställer jag upp som funktionär. Även om det skär i hjärtat att inte kunna delta i de klasser som vi borde ha kunnat rida.

Hade hand om insläppet till tävlingsbanan, lite trist eftersom man inte ser något av ritterna, men någon ska göra det jobbet också.


 

Hade klätt mig väl mot kylan med underställ, fleecetröja, dunväst och dunjacka inklusive vantar och ullstrumpor så jag frös faktiskt inte.

Blev istället så varmt att jag fick plocka av mig fram på eftermiddagen när solen kom runt ridhuset och värmde rakt på mig.


I stallet hade Dino vilodag och Nero och jag tog en skrittur på 40 minuter...ganska kravlöst och skönt.


På eftermiddagen tog jag och sambon en svamppromenad, är helt otroligt mycket svamp i år faktiskt, den torra sommaren till trots. Avnjöt Älgskavsgryta med nyplockade kantareller till middag...mums!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards