Chocolicious

Alla inlägg den 21 september 2017

Av Malin - 21 september 2017 20:30

Även idag jobbade jag hela dagen och åkte till stallet direkt efter jobbet. Var på kurs i Örebro och vart således lite sen.

När jag fixat färdigt i stallet och skulle hämta mina killar från hagen så är det en varg på gärdet, ca 50m från mina pållisar. Är ju inte jätteglad åt att ha den så nära hästarna, även om jag annars tycker det är ganska mäktiga djur att titta på. Hästarna verkade iallafall inte bry sig utan knatade snällt in från hagen.


Idag väntade vilodag för båda mina killar, så efter att ha spolat ben, borstat och pussat på dem båda så kunde jag rulla hemåt för middag tillsammans med sambon.


Äntligen börjar löven anta den härliga höstnynasen som sprakar ialla härliga nynaser, hoppas dock på lite fler dagar med klarblå himmel och solsken, för sista tiden har regnet dominerat...

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards