Chocolicious

Alla inlägg den 3 september 2017

Av Malin - 3 september 2017 22:15

Morgonfodring i stallet vilket innebar att jag var på plats vid 7-tiden för att ge samtliga hästar frukost. Medan hästarna mumsade i sig maten så fixade jag färdigt stallet.

Dino skulle vila idag, men Nero och jag red en tur tllsammans. Eftersom vissa vägar är förstörda efter skyfallet i somras, och Nero inte kan gå så långa pass än så blir det lite torftigt med uterittsalternativ.

Idag red vi dock en lite längre tur då vi körde vildsvinsturen fast via bommen.

Nero var pigg och traskade på i glatt tempo. Blev en lagom blandning av skritt/trav/galopp längs mjuka skogsvägar..


Inte särskilt mycket älgflugor ännu, vilket vi är så tacksamma för. Plockar en här och där efter ridturen, men jag vet ju andra år då jag kunde stå i en timme efter ridpasset och plocka på Nero.


BJuder på en gammal goding på mig och Nero från en av våra första uteritter 2012....

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards