Chocolicious

Alla inlägg den 9 september 2017

Av Malin - 9 september 2017 21:30

Vädret är verkligen en mardröm just nu. Det regnar varenda dag och hagarna är kladdiga, hästarna skitiga och täckena vidriga att hantera.

Idag jobbade jag till 16 och åkte därefter hem för att mysa med mina killar en stund. Sambon är på skolutflykt med sin klass så jag var ensam hemma. Fick bli tacos-rester från gårdagen till middag idag.

Åkte till stallet vid 18.30 Fixade med mockning och tog sedan in samtliga hästar.

Dino och jag tog oss en uteritt till Lanhöjden och tillbaka. Regnet vräkte ner under hela turen och trots regnkläder var jag dyngsur när vi kom tillbaka till stallet.


Tar lika lång tid med rengöring och torkning av alla prylar, som själva ridturen.


Hade tänkt rida Nero på banan, men det var bara att glömma eftersom den var helt vatten. Så dyngsur och trött åkte jag hemåt och gled in i en varm dusch istället.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards