Chocolicious

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Malin - 3 oktober 2011 13:09

Stallet på morgonen, var där till kl 9. Prinsen hade fått stanna kvar inne och såg glad ut när jag kom. Borstade och flätade manen inför ridningen. Tycker jag får mer och mer snits på det allt eftersom. Idag körde vi den beige utstyrseln, snyggt va   



Dessvärre blundar stjärnan och blixten reflekteras i fönstret.

Ridpasset blev riktigt trevligt. Banan var lite tung efter gårdagens och nattens regn, så jag körde inte så länge. Jobbade mycket med serpentiner och snett igenom idag med i travarbetet. Lade även in ett par övergångar mellan skritt och trav på diagonalen. Galopparbetet kändes något bättre i höger varv idag. Fick honom att följa spåret bättre och inte tränga lika mycket inåt i hörnpasseringarna. Ska försöka få med mig sambon upp och filma och fota lite, är dags nu igen eftersom det gått en månad sen sist. Ringde även till hovis idag för att boka tid förskoning. Troligtvis blir det på fredag.


En nöjd pållis fick sedan ansluta sig till kompisarna i hagen  


   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards