Chocolicious

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Malin - 2 oktober 2011 21:21

Jobbat inatt och således varit vaken 26 timmar i sträck, sovit 4 timmar och sedan upp och igång igen  

Var ganska pigg när jag vaknade ochb satte igång med att städa huset efter frukost. Är så skönt när det blir rent och fint. Passade även på att byta ut lite prydnadsgrejor och lägga in lite nytt luktagott potpurri på toaletten. Valde chokladdoft, kändes lite ombonat och mysigt inför hösten.


På eftermiddagen var vi till jakttornen och röjde undan skog och gamla grenar inför den stundande älgjakten.

Åkte till stallet efter det och myste lite med min stjärna. Han är så söt när man kommer till stallet och han redan är inne. Ser så glad ut när hör att det är jag som kommer, å sen vill han stå med huvudet i famnen och så ska man viska till honom och smeka runt öronen. Lilla sötnosen min   Han blir så lång och fladdrig i underläppen när man står och myser med honom.

Mockade och fixade maten innan vi borstade en stund. Avslutade med att bjuda stjärnan på lite morötter   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards