Chocolicious

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Malin - 29 oktober 2011 19:06

Jobbat inatt, stallet på morgonen och det är alltid lika mysigt att mötas av hästarnas låga mummel när man anländer och öppnar upp stallet. Mockade och fixade mat samt borstade på Jerez. Smutsig som få, men alltid lika nöjd med att bli rengjord och skubbad på alla favoritkliställena. När pållis var ren och snygg kom Kerstin ner och vi släppte gemensamt ut hästarna. Hem och sova till 17 då jag väcktes av mina två andra pussbjörnar som tyckte att mamma sovit tillräckligt länge. Finns det något mysigare än att bli väckt av en blöt nos som bökar i ansiktet och ett varm, mjuk kisse som kurrar så det dånar. Därefter gled jag ner i soffan och tittade på Irene Huss. Gillar verkligen dom filmerna.


Inatt blir det nya tag på jobbet, det värsta är att inatt blir det en extra timme eftersom vi ska ställa tillbaka klockan   Suck, värsta natten av alla att jobba!


Bjuder på lite bilder som är tagna för ett år sedan, när jag hade haft Jerez i ungefär en månad. Lillplutten   


   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards