Chocolicious

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Malin - 19 oktober 2011 19:18

Idag hade vi förlagt konferens till LokaBrunn. Började dagen med föreläsning från Mölnlycke sårmaterial. Intressant och givande. Åt lunchbuffe i restaurangen och det fanns massor att välja på. Flertalet goda sallader, soppa och två varmrätter. När magen var full förflyttade vi oss in till salongen där vi kunde njuta framför öppen brasa med kaffe och efterätt, vilket jag skippade eftersom jag inte dricker kaffe och pannacotta inte är my thing!


Efter det var det dags för SPA-delen. Jag och Camilla började eftermiddagen med en löptur längs elljusspåret. Trist dock att det var dåligt skyltat och väldigt blött och sunkigt underlag. Som grädde på moset fick hag fruktansvärd hållkänsla i magen, vilket säkert berodde på att jag sprang för tidigt efter intagen lunch.

Iaf fortsatte vi sedan in till badet där vi stissade om till bikini och återförenade oss med våra kamrater. Skönt att glida ner i det varma vattnet i bubbelpoolen   Avslutade med fika på färsk frukt och lite juice.

Hem, byta om och sedan vidare till stallet.

Dressyr på banan stod på schemat för mig och Jerez. Pga de senaste dagarnas regn var banan väldigt blöt och tung. Tog ett kortare pass med anledning av detta. Jobbade vidare på det vi pratade om när jag tränade för Lina. Jerez hittade formen på direkten och behöll den passet igenom. Övade på övergångar, vilket gick riktigt bra med bibehållen form i såväl avsaktning som igångsättning. Jobbade även en del med galoppen på stora mittvolten.


Efter avslutat ridpass var det klistund då Jerez måste haft något otäckt bett i svansroten, för som det kliade  


   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards