Chocolicious

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Malin - 10 december 2013 18:20

Usch..idag var det väderomslag och således plusgrader och slaskigt och vidrigt utomhus. Värsta vädret om ni frågar mig. Har varit en mellandag med lite av varje. Åkte till Djur och Natur och köpte foder till Nero, till djurkliniken och köpte mat till katterna.

Vidare till stallet där jag slängde in lite täcken i maskinen, ägnade mig sedan åt att mocka och fixa Neros mat. Nero hade vilodag idag och verkade inte misstrivas i hagen tillsammans med Bosse, trots skitvädret.

Hem, äta lunch och duscha och sedan vidare in till Örebro för ett möte.

Å nu är jag hemma en sväng för middag och lite avkoppling innan nattjobb väntar. Dock bara en enkelnatt denna gång, lite skönt faktiskt!


Bjuder på lite bilder på mig och Nero som är tagna för ett år sedan...noterar för egen del att jag denna vecka har exakt samma kläder på mig i stallet...  

       

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards