Chocolicious

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Malin - 23 december 2013 19:15

Så var det snart julafton igen då. Ingen vidare feeling med det tråkiga och blåsigt blöta skitvädret som råder.

Imorse var Bagheera på återbesök till vet med ögat, och det såg mycket bättre ut. Så skönt!

Så vi ska fortsätta med ögondropparna tills på fredag och då ska vi in för ny kontroll.


Efter lunch väntade stallet där det blev ett dressyrpass i ridhuset för mig och Nero idag. La lite mer fokus på galoppen under dagens pass, och jobbade både med själva fattningarna, men även med tempo, takt och börighet.

Tykte Nero kändes helt ok i galoppen idag, även om vi har en bit kvar till där vi var i somras...suck!


Så här snygga var vi vid dagens pass, dan innan dopparedan!

 


Efter avslutat pass så julpyntade vi lite i stallet till Neros stora lycka. Han älskar pyssel och provsmakade all dekor, men verkade sen ganska nöjd med att ha den hängandes där iallafall.


 


Nu väntar nattjobb för min del, så julafton firas in på jobbet. Dessvärre jobbar jag även imorgon natt, så själva julfirandet blir ganska kort för min del   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards