Chocolicious

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Malin - 2 november 2013 21:32

Alla helgona tycker jag är en ganska mysig högtid med en fin tradition att vi tänder ljus för de som inte längre finns med oss. Är så otroligt fint och fridfullt att vandra omkring på kyrkogården när alla ljus brinner och lyser upp i höstmörkret.


Jobbade ju till 15.30 idag så det blev en snabbis i stallet där jag hade lyckan att komma till en redan mockad box, Lisa hade fixat det - underbara stallkamrater är guld värt! Stort tack!


Så jag fixade Neros mat och tog sedan ut pärlan är boxen. Det var en enormt smutsig lite pållis idag, så dagen till ära fick vi klä på oss träns eftersom det pågick tävlingar på anläggningen, och sen kunde vi skritta ner till ridhuset och spola av halva hästen. Fick ta ben, mage och hela svansen idag...suck!


Sen vidare till kyrkogråden och ikväll har jag och sambon haft mysmiddag med bakad potatis, vildsvinsfilé och skagenröra....inte så dumt alls!


Så tänd ett ljus för den som inte finns hos oss längre...


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards