Chocolicious

Alla inlägg den 27 november 2013

Av Malin - 27 november 2013 20:32

Idag blev det ytterligare en fullmatad dag med lite av varje. Städade huset på morgonen och plockade fram lite adventsljusstakar. Ska även hinna med lite pyssel och byta lite gardiner var min planering.

Åt lunch och sen begav jag mig till stallet där Lisa hade mockat åt mig - vilka underbara stallkamrater jag har   

Så jag fixade Nero mathinkar och höpåsar och sen hämtade jag in pållis från hagen. Fick sällskap av Lisa och Domena på en skrittur till Hundlyckan. Så härligt att komma ut en stund i dagsljuset och rida, och slippa ridhuset för en stund. Hästarna skrittade nöjda framåt och idag kändes det faktiskt inte lika mycket flodhäst att sitta på Nero, så man vänjer sig ganska snabbt.


Ridturen förlöpte utan problem och efter 40 minuter var vi tillbaka i stallet och hästarna fick komma in för mellis.


 

Nero njuter av mellis efter ridpasset...han orkar minsann inte vänta tills alla grejor är avplockade!


Vidare hemåt och duscha för att sedan bege sig till Örebro tillsammans med sambon. Planen var att hitta lite av varje, och jag åkte nöjd därifrån!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards