Chocolicious

Alla inlägg den 16 december 2014

Av Malin - 16 december 2014 23:10

Idag hann jag med en hel del. Vaknade ganska tidigt och efter frukosten njöt jag av det fina vädret med en härlig promenad. Inte illa med lite solsken. Efter avklarad promenad fixade jag årets julgran och tog en sväng till nyöppnade Dollarstore. Hittade en termometer till stallet och lite annat smått och gott. Passade även på att hämta min något försenade födelsedagspresent. Ett par Piker Lugana ridbyxor i softshellvariant. Så himla sköna!

I färgen Darkstone med marinblå skoning. Till stallet efter lunch, mockade och la in eftermiddagsmaten till killarna och sen hämtade Anna och jag in våra killar för en längre uteritt tillsammans. Red en riktigt härlig skogstur med långa mjuka och galoppvänliga avsnitt. Under ridturen snöade det stundtals kraftigt, så mina nya softshellbyxor fick verkligen ett eldprov på direkten. Riktigt nöjd med dom än så länge.
Tillbaka i stallet plockade vi in övriga hästar. Jag tog mig an lyckouppgiften att göra mathinkar och höpåsar...yihaa!
Men nu är ju det gjort, skönt!

Borstade och myste med Dino som idag fick testa lite nya grejer. Han fick provslicka lickit skålen och den gillade han skarpt. Sen fick han även provleka med aktivitetsbollen. Han vart som tokig och buttade omkring den, bet i den och skrapade irriterat i golvet när han kände lukten av godis. Dock fattade han inte att godiset trillade ut på golvet i boxen, så vi får nog öva lite mer.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards