Chocolicious

Alla inlägg den 18 december 2014

Av Malin - 18 december 2014 23:00

Idag visade sig vädret från en sämre sida än gårdagens härliga väder. Snöat under natten, som övergick i regn så grusvägarna blev till såphala banor. Jobbade till 16, så jag åkte direkt till stallet och insåg att vägen ville jag inte vara på alls. Kikade på ridbanan som stundtals såg ok ut, men det var ett par stora vattenpölar som var ishala med vatten ovanpå, så vi skippade ridningen idag. Nero har ju gått tre dagar i rad, och planen var vila idag eller imorgon, så nu hoppas jag på fortsatt mildväder så är nog ridbanan ok imorgon.


Mockade, fyllde på torv och la in maten innan jag hämtade hästarna. Idag gjorde vi premiär och jag tog båda mina killar samtidigt. Var nemas problemas, duktiga killar som snällt gick på varsin sida av mig in från hagen. Stannade till vid spolslangen och de stod lika snällt stilla där medan jag spolade benen på dem båda. Vilka stjärnor jag har   


Blev en mysdag med borstning och lite godisätande innan jag vände hemåt för middag.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards