Chocolicious

Alla inlägg den 30 december 2014

Av Malin - 30 december 2014 17:00

Idag var det således äntligen lite mildare väder ute. Var på plats vid 8-tiden för att släppa ut, då Anna är till Ullared.

Släppte ut samtliga hästar, utom Nero. Borstade och klädde på oss, lite mindre kläder idag faktiskt.

Blev sedan en härlig uteritt som gick längs välkända slingor för mig, vi var nästan hemma hos mig och red, vilket innebar att sambon kunde möta upp med kameran och ta lite fina bilder i snön.


Nero var riktigt duktig idag och hoppade över dike både på dit och hemvägen, massvis med beröm till killen som hatar sådana happenings! Fina snöiga skogsvägar, perfekt att rulla fram i trav och galopp på. Både jag och Nero var alldeles rusiga av glädje när vi skrittade av hemåt.


Mötte en granne som var ute och gick med hunden, han varnade mig för att det fanns varg i området och önskade oss gott nytt år.

Yikes....ja tyckte jag hörde vargar i bakhasorna hela hemvägen...  


Lite bilder...

       


Duktiga Dino sköter sig med den äran när han blir utsläppt i hagen själv, och får stå ensam när han ser mig och Nero rida iväg. Han blir dock överlycklig och kommer springandes och gnäggandes för att möta oss när vi kommer tillbaka. Finaste killen min!

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards