Chocolicious

Alla inlägg den 20 december 2014

Av Malin - 20 december 2014 20:46

Äntligen fick jag med mig sambon med tillhörande kamera till stallet.

Mådde bättre imorse när jag vaknade, och efter en lugn förmiddag hemma framför vinterstudion, så kände jag mig manad att åka till stallet.

Väl på plats ägnade vi oss åt att filura lite på hur vi vill ha det i sadelkammaren, förhoppningsvis så blir slutresultatet bra för oss båda!

Hämtade sedan in Nero för att hinna med ett dressyrpass på banan medan det var ljust och fin ute. På med alla attiraljerna och upp i sadeln. Kände mig lite halvdåligt ur form dag, men det lossnade allt mer under passet.

Så bjuder på lite bilder på mig och Nero..

                                         

Tycker Nero har blivit så rund och fint musklad i kroppen. Han har byggt upp en väldigt fin nacke och har en helt annan bärighet i sitt steg. Syns ffa på galoppbilderna att han bäri  sig runt hela språnget och inte bara rusar på genom galoppen. Så härlig känsla! Tror den lite lugnare vinterperioden som vi haft nu med lite fler vilodagar samt mycket mer uteritter har gjort honom gott. Uteritterna ska vi fortsätta med, men efter nyår ska vi sätta lite mer fokus på att jobba flera dressyrmoment och med fokus på nästa nivå!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards