Chocolicious

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Malin - 9 december 2011 19:38

Mmm..dagen började på ett riktigt pissigt sätt med att det hade kommit 1dm blötsnö och jag fastnade med bilen ståendes rakt över vägen    Fick vackert hämta ut sambon och vinka till mina grannar att åka den andra vägen runt eftersom det blev totalstopp. När Raymond kommer ut med snöspaden så inser vi att en plåt från underredet släppt i någon skruv och att jag således plogat med mig hela uppfartens snö ut och att bilen nu hängde på ett cementblock med blötsnö  

Var bara att ringa till jobbet och meddela att jag skulle bli sen och sen fick vi med gemensamma krafter försöka skotta loss bilen och slutligen med lite putthjälp fick vi in bilen på uppfarten. Sen blev det således gemensam åktur till jobbet, 35 minuter försenad.


Därefter har dagen flutit på med ungefär samma takt. Blev ju inte lite krångligt på eftermiddagen då jag delvis inte hade någon bil och således inte kunde ta mig till stallet själv. Så jag skjutsade sambon och mamma till ICA att handla medans jag åkte till stallet. Fick bli en snabbis idag eftersom jag hade familjen som väntade på att bli hämtade på ica. Borstade av busen och bjöd på en morot. Tack å lov var det ju inget roligt väder att vara ute och jobba i eftersom regnet öste ner och det var isgata, så vi får ta nya tag imorgon istället!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards