Chocolicious

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Malin - 19 december 2011 22:34

Tjohooo....äntligen är långhelgen på jobbet avklarad och jag har en ledig dag imorgon. Inte illa  

Jobbade 7-16 och åkte till stallet på direkten. Hästarna var inne och döm till min lycka när jag plockar ut Jerez ur boxen för att finna att hans högra framsko är borta...underbart, då var hovis ute i lördags och satte om skon för att det hade lossnat en söm, och idag saknas hela skon inklusiva snösnula och fyra broddar tur att jag har en toppenhovis som efter ett telefonsamtal lovade att komma ut redan imorgon och fixa ny sko! Vad bli´re  


Borstade och redda ut manen med massvis av pälsglans och mjuk borste. Den glänser som silke när man den är borstad och fin. Står i valet och kvalet ifall jag ska klippa av manen och göra vanlig frisyr på honom, eftersom han älskar att rulla sig och fullkomligt impregnera manen i lera. Är så svårt att hålla den ren och den blir så sliten när man ska ta bort leran ur den   Mm...det tål att funderas på ett tag till tror jag!  


Väl hemma hade sambon dragit igång julstädningen, vilket jag tänkt spara tills imorgon, men med facit i hand var det ganska skönt att bli av med det redan idag. Då kan jag ägna mig åt pynt och dylikt imorgon istället!


Mattes älsking njuter av värmen från diskmaskinen   


   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards