Chocolicious

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Malin - 25 december 2011 11:45

Så var julafton förbi. Firades hemma hos mamma och pappa med mycket god mat, spel, godis och julklappar! Tycker dock att en del av stämningen försvann eftersom det var barmark och på nollan ute, för mig hör snön julen till!


Var i stallet på förmiddagen och fixade lite. Jerez min plutt hade firat friskt på morgonen och redan hunnit ginda in hela kroppen i lera, som inte riktigt hunnit torka, så det var ett helvete att få bort den. Efter mycket slit tog jag med mig på pållis upp till banan för lite tömkörning. Jobbade ett lättare pass idag där han bara fick köra igenom samtliga gångarter för att röra lite på sig. Jobbade mycket på att svänga etc. Efter det fick Jerez återvända till hagen och jag åkte hem för att fira engelsk jul.


Eftersom sambon är halvengelsk få firar vi Christmas Day varje år med kalkonmiddag och christmaspudding. Å i år var det för första gången sambons tur att ornda middagen. Blev mycket lyckat och vi hade återigen folk från kl 14-22. Så när väl alla hade åkt hem var det sängen som väntade, det är inte mycket vilotid under julhelgen för vår del.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards