Chocolicious

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Malin - 20 december 2011 12:46

Äntligen en ledig dag med lite sovmorgon och stallet direkt därefter. Jerez fick vara kvar inne i väntan på hovslagaren som kom och slog på ny sko med sula och broddar! Så nu är vi tillbaka på banan igen  

Efter att hovis var klar tog jag på Jerez det nyaste tränset som är tänkt att bli tävlingsträns ocgh tog en promenad med kameran. Hade egentligen behövt haft någon som kan hålla hästen för att få riktigt bra bilder, eftersom Jerez väldigt gärna vill stå precis bredvid sin matte...   Vi gick en sväng och njöt av snö, solsken med stundtals blå himmel och ett par minusgrader..perfekt!

Väl hemma ägnade jag mig åt att fotografera kissarna för lite julmejl till respektive uppfödare! Så nu ska jag ta tag i pyntet inför jul och så blir det tid att klä granen när sambon kommer hem från jobbet.


Lägger upp lite av dagens bilder på såväl pållis som kissar!


               

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards