Chocolicious

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Malin - 12 december 2011 19:50

...slog till idag! Satan i gatan vad halkigt det var imorse. Bilen dansade fram  

Regnet har pågått under hela dagen och tacksamt nog hade Jerez fått täcke på sig imorse så han slapp bli kall och blöt! Första dagen på hela hösten med täcke, ganska imponerande faktiskt eftersom det ändå är 12/12! Så idag var således premiär för det nya amigo horsewear täcket som jag köpte förra vintern till Jerez!


 


Med anledning av det mysiga vädret hade jag och Jerez mysstund inomhus. Borstade och myste lösa på gången. Jerez stod duktigt still efter någon liten påminnelse   Han är så rolig min fina kille. Han vet verkligen i vilken ordning saker och ting ska göras. Så fort vi kratsat hovarna så börjarna han bocka för att visa hur duktig han är. Vi avslutar nämligen alltid dagen med att han får buga och sätta huvudet mellan frambenen i en stretchrörelse, å när han kommer ner så får han en morot! Så nu gör han så på försök så snart vi är färdigborstade, varesig jag har en morot eller inte   Mammas plutt!



Mammas andra pluttis Måns har även han hittat till den nya bädden  


   


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards