Chocolicious

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Malin - 28 december 2011 20:31

Wohoo...idag hade jag ledig dag och planerat en sväng till Örebro för att shoppa lite på mellandagsrean. Så sagt och gjort styrde mamma och jag bilen mot Örebro efter frukost. Å som jag har shoppat idag  

Kul när man hittar mycket. Blev åtta par tröjar, ett par jeans, 4par trosor och ett par gosestrumpor. Mycket nöjd med mina inköp. Hade en trevlig dag med god lunch på La Baguette och mycket folk!


Åkte direkt till stallet på hemvägen och idag fick det bli en snabborst av Jerez som hade rullat sig rejält och såg ut som en smutsgris. Så jag rev av den värst leran och sparar finputsen till imorgon bitti när jag ska dit och motionera pållis!


När jag kom hem hade sambon återigen provat sin julklapp glassmaskinen och denna kväll tillverkat en supergod chokladglass med nougat. Mumma för en chokladfantast som mig   


Så nu sitter jag här i soffan med en myskatt vid min ena sida och sambon på den andra!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards