Chocolicious

Alla inlägg den 3 november 2015

Av Malin - 3 november 2015 18:08

Blev inte många timmars sömn för mig idag. Var hemma från jobbet vid 8-tiden och 10.30 ringde Anna för då började övriga i stallet bli färdiga med sina saker och jag fick pallra mig dit för mina.

Började med att kolla munnen på Nero och han var naturligtvis vass igen, så efter raspning av utsidans kindtänder i överkäken båda sidorna så ska det förhoppningsvis vara ok. Fortsatta kontroller 1g/halvår.

Ska fortsätta rida på remontnosgrimman en period då han verkar bli mindre störd av den.

Vaccinerade dessutom båda killarna idag. Borstade på dem när de ändå var inne en stund, fixade sedvanligt stallarbete och mockade även en del av sommarhagen.


Imorgon tänkte jag försöka skritta Nero iaf....


Bjuder på lite härliga dressyrbilder från travarbetet med Nero från ett träningspass för ett par dagar sen..


                         


Lite stilstudie på skänkelvikningar...                                                    

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards