Chocolicious

Alla inlägg den 27 november 2015

Av Malin - 27 november 2015 19:30

Så var denna vecka förbi och vi går mot helg igen, Vilket innebär att jag ska jobba natt hela denna helgen oxå. Känns ju roligt värre. Har dock hunnit med lite av varje under dagen. Bla storhandlat på ICA, köpt hästmat på Djur och Natur där jag hann prata en sväng med Ida som jag inte sett på länge.


Stallet med lunchfodring av samtligen hästar som fick mumsa hö medan jag mockade och fixade med maten. Passade även på att göra höpåsar för ett par dagar framöver. När maten var uppäten hämtade jag in Nero för en tur i skogen. Var dock ganska så mörkt redan när vi gav oss iväg, och det blir ju knappast ljusare inne i skogen. Men det blev en fin runda på mjuka skogsvägar och Nero kändes pigg och mjuk i kroppen. Rullade i galopp upp för sandbackar och inne på mjuka skogsvägar där det sviktade alldeles perfekt under hovarna. Nu ser jag dock fram emot snön och de träningsmöjligheter som det underlaget erbjuder. Är allra minst förtjust i det hårda, kalla underlaget som frusna grusvägar innebär.


Nu väntar som sagt nattjobb för min del och sambon är till Bryssel med sina brorsor över helgen, så jag och mysbjörnarna får klara oss alldeles själva!


Håller för övrigt på att sammanställa nästa års kalender med bilder från det gågna året på mina älskade kissekattbjörnar. Å här är två fina bidrag från den...

   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards