Chocolicious

Alla inlägg den 22 november 2015

Av Malin - 22 november 2015 22:30

Så synd då att man spenderar hela den dagen sovandes i sängen. Hann dock med lite solsken när jag vaknade, men inte mer än att jag hann åka till stallet och se solen gå ner. Även idag ryktade jag mina killar och försökte hinna med att mocka lite i hagen, men det var stelfruset så det kunde jag glömma.


Tog istället med mig Dino ut på en liten promenad. VI gick in bakom stallet och ut på skogsvägen. DIno var ganska så taggad till att börja med och vi jobbade ganska ordentligt med att stämma av med halvhalter och att stanna och sen backa om han missade att fokusera oå mig. Jobbigt tyckte Dino som verkligen fick fundera en stund innan poletten föll ner kring vad jag ville.


Imorgon är det så äntligen färdigjobbat för denna gången och jag kan förhoppningsvis rida igen. Är dock väldigt hårt i backen nu, men grusvägen ser torr ut, så förhoppningsvis kan Nero och jag ta en sväng där. Väntar ju på hovis på tisdag så Nero ska får snösulor och broddar. Sen är vi fit for fight igen.


En två år gammal bild på mig och Nerobus....

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards