Chocolicious

Alla inlägg den 21 november 2015

Av Malin - 21 november 2015 22:15

Så var det nätter igen...gör helgen även denna vecka så det blir inte så mycket familjeliv på helgerna just nu eftersom jag mest sover.

Åkte iallafall till stallet när jag vaknade. Så efter att ha mockat och fixat med maten åt killarna så tog jag in mina stjärnor och bjöd båda på lite kvalitetsmys i boxen. Ryktade båda killarna ordentligt och kände igenom så det inte var några skador eller andra konstigheter. Är ju riktigt kallt ute, men än så länge har det inte frusit inne i stallet. Håller ju lite extra koll ifall det är så att Dino behöver stalltäcke eller om Nero behöver ett tjockare stalltäcke.


Nu har ju dock Neros päls växt ut ganska rejält, så jag lär få klippa honom till veckan igen.

Imorgon visar väderleken på fint väder, så jag hoppas att Dino kan gå ut utan täcke imorgon...skönt för pälsen att få vila lite från det ständiga täckandet. Han som har vinterpäls behöver ju inte ha täcke om det inte är nederbörd eller är kladdigt eftersom han älskar att rulla sig.


Nu väntar ytterligare nattjobb....wihoo!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards