Chocolicious

Alla inlägg den 14 november 2015

Av Malin - 14 november 2015 20:30

Är återigen mellan nätter och således finns det inte så mycket tid att spela på. Detta innebär att den tid jag är vaken spenderas med att mysa med dom som betyder allra mest för mig.

Mysa med sambon, mys med båda mina älsklingsbjörnar och mina pluttepållisar.


Måste ju naturligtvis mocka boxar, hage, göra mat och fylla på vatten. Men förutom det så är det mysborstning och puss på mulen på både herrarna. Då de går i små vinterhagar nu så är det ganska hårdhänt lek, så idag var Dinos regntäcke strimlat...bara att kasta!

Igår gick vi ju en promenix och idag fanns det tyvärr inte tid för något sådant. Imorgon hoppas jag kunna aktivera honom igen dock. Han tycker att livet är ganska tråkigt när det bara består av hagtid och boxtid. Ffa när han inte har ordentligt med plats att springa på i hagen.


Imorgon väntar dressyrträning för Pelle med Nero igen. Ska bli superkul....taggad till tusen!


    

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards