Chocolicious

Alla inlägg den 19 november 2015

Av Malin - 19 november 2015 23:09

Härligt att vakna imorse och se att det är alldels vitt ute. Jag älskar vinter och snö...å är redigt trött på grått, grått och grått.

Så även om det var väldigt slaskigt och blött idag så var det iallafall ljusare och trevligare.

Stallet efter frukost där jag hade hoppats på att kunna rida, men då det tyvärr var blötsnö på vägen och Nero har ju varken snösulor eller skor med broddhål, så det kändes inte som ett alternativ. Kikade på ridbanan, men den var helt vattensjuk, så det såg inte så trevligt ut. Så dessvärre fick det bli vilodag för killarna idag.


Passade på att göra höpåsar och mathinkar istället, skönt att det är klart.

Hoppas på bättre ridväder imorgon, verkar ju som om det ska bli kallare, så förhoppningsvis kan jag rida på banan imorgon. Blir ju vila i helgen eftersom jag jobbar trippla nätter, och på tisdag kommer Daniel för att sko med både broddar och snösulor!


Efter lunch och dusch rullade jag och sambon till Karlstad för att hämta mina graningestövar. Å snacka om kap. De ser helt oanvända ut, sulan har inte ett märke och de är inte det minsta nergånga så det är nog inte mer än provade. Så ett par helt nya graningestövlar för 400kr. Perfekt!


Var en sväng till Färjestads rid och travshop. hööks, bergviks köpcentrum och IKEA. Köpte dock inte mer än en förvaringspåse och lite klammrar till mina täckes och schabrakslådor. Så det var en billig resa trots allt.


Längtar efter detta...


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Skapa flashcards