Chocolicious

Alla inlägg den 25 november 2016

Av Malin - 25 november 2016 21:30

Spännande med nya shoppingfenomenet som helt plötsligt exploderat. Imorse när jag vaknade så var telefonen smetfull med mejl och meddelanden från diverse företag som flaggade för sina erbjudanden.

Så jag passade på att fynda lite, får väl se om jag får hem allt eller om det tagit slut innan de hunnit uppdatera.


Blev iallafall två hästtäcken, ett schabrak, ett pannband och lite hårsmycken till tävling. Spännande!


Jobbade även idag till 17 och stallet direkt efter. Idag var det dock återigen plusgrader och jag och Nero tog oss ut på en uteritt i mörkret. Är en ganska häftig känsla att rida när det är beckmörkt. I början blir jag nästan lite snurrig eftersom man inte har något att fästa blicken på, utan bara fokuserar på sitsen och känsla. Men sen får man en väldigt fin känsla eftersom fokus ligger helt på hur det känns, och inte alls på hur det ser ut. Idag red vi upp till Lanhöjden och tillbaka. Mycket fokus på trav och galopparbete efter de tips vi fick på senaste träningen. Nöjda skrittade vi sedan hemåt.


Nu tar vi helgen, en helg som är fullproppad med städning, adventspynta, födelsedagsmiddag, tårtbak och så stallet och ridning naturligtvis!


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards