Chocolicious

Alla inlägg den 1 oktober 2016

Av Malin - 1 oktober 2016 20:15

Ja nu har verkligen hösten anlänt på riktigt. Var tämligen kyligt imorse när jag var på plats i stallet vid 7-tiden för att frukostfodra och släppa ut hästarna. När alla var ute, snabbade jag mig lite med höpåsar och mathinkar och rullade sedan till jobbet.


Tillbaka till stallet efter jobbet, å denna gång för att göra klart resten och rida båda killarna.

Dino fick gå en uteritt idag med. Han kändes pigg pch bjöd fint framåt. Fortfarande lite töntig med fåglarna, men han jobbar på framåt och behåller fokus på mig. Idag red vi åter lite längre och fick således plats med mer galoppjobb. Nyttigt för Dino att komma upp i lite längre galoppsträckor och få upp pulsen.


Bytte till Nero och där hade vi dressyrpass på ridbanan inplanerat för vår del. Nero gjorde ett bra jobb idag och kändes väldigt fin. Red mycket övergångar, tempoväxlingar samt vissa delar ut morgondagens tävlingsprogram. Imorgon väntar MsvC1 på Christinehamns ridklubb och vi verkar få kallt och klart väder, härligt!


Bjuder på en höstig bild från förra året...

 
  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards