Chocolicious

Alla inlägg den 3 oktober 2016

Av Malin - 3 oktober 2016 20:43

Jahopp, då var hösten och vintern på intågande. Idag fick jag skrapa bilens vindrutor för första gången...känns alltid lite vemodigt tycker jag. Även om jag verkligen gillar alla årstider, så är det ändå något speciellt med sommarens okomplicerade liv.


Stallet efter jobbet och vilket väder. Strålande solsken och klarblå himmel, dock ganska så bitande kallt redan på  eftermiddagen.

Nero hade vilodag och för Dino väntade dressyrpass på ridbanan.

Vi firade höstens ankomst i vårt snygga oranga set...

 

Lilleplutt gjorde ett väldigt fint arbete idag och kändes pigg med mycket framåtbjudning. Vi jobbade vidare med volter och rakt spår. Övergångar, takt och tempo. Dino gjorde det väldigt fint och det är mycket häst att rida. Känner redan nu att mina magmuskler kommer att uppnå en ny dimension när jag börjar sitta mer regelbundet på honom.


Veckan som följer;


Måndag - Nero vila, Dino dressyr

Tisdag - Nero uteritt, Dino vila

Onsdag - Nero uteritt, Dino vila

Torsdag - Nero dressyr, Dino uteritt

Fredag - Nero dressyr, Dino uteritt

Lördag - Nero uteritt, Dino vila

Söndag - Nero uteritt, Dino dressyr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards