Chocolicious

Alla inlägg den 5 oktober 2016

Av Malin - 5 oktober 2016 13:30

Ihh...vad kallt det var imorse  

Hade morgonfodring i stallet och det var minusgrader när jag åkte hemifrån, så idag invigde vi både täckbyxor och pannband!

Gav hästarna frukosten och rullade sedan till pappa för att hämta ett lass med hö. När släpet var fyllt rullade jag tillbaka till stallet och släppte ut alla utom Nero.


Även idag fick det bli en uteritt och vi red idag upp till Lanhöjden och vände. Även idag bjöd han på väldigt trevligt arbete, på hacket! Vi jobbade öppna och sluta i trav och mycket övergångar och enkla byten i galoppen. Superfin känsla!


Dino spanar när vi kommer skrittandes hemåt...

 


Väl tillbaka i stallet såg Nero ganska så nöjd ut även idag...så snygg med vitt läppstift   

 


Å det bästa av allt...godis!


 

Då måste jag stå som en giraff och snutta och suga på godisbiten...så mumsigt!


Väl ute i hagen så fick jag hjälp av Dino att fylla på vatten!

 


Så när båda killarna var på plats i hagen så blev det mockning och matfix för min del. Avslutade med att släpa in alla höbalarna på plats.

Åkte sedan hemåt för lunch, dusch och nu jobb....

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards