Chocolicious

Alla inlägg den 31 oktober 2016

Av Malin - 31 oktober 2016 21:15

Japp, idag hade Dino vilodag och således fick Nero lite extra TLC idag.Det innebar bla att jag kapade den långa manen som han sparat ut under sommaren då jag vill ha den ordentligt knoppvänlig. Så idag har vi klippt till vinterfrisyr, då vill jag ha manen kort och sportig i varianten. Lätt att hålla ren och blir inte så skavd och ful av halstäcket.


 


När manen var väck fick det bli en lite längre uteritt idag. Blev en hel del galoppjobb och Nero fick ta i lite mer än vad vi gjort under förra veckan. Nero verkade ganska så nöjd med dagens lite längre tur och kändes pigg och framåt. Vi klarade oss dessutom undan regn, vilket alltid är trevligt.


Fixade även med mathinkar för 10 dagar framåt, skönt nu när dagarna är kortare och det blir mörkt så snabbt.


Å så var jag och hämtade ut ett litet paket....  


 

Men vad det är i paketet får ni vänta med att se...


Avslutade dagen med att koppla på släpet och åka till mamma och pappa för att byta till vinterdäck på både bil och släp. Så nu är vi rustade för vinterväglag, härligt!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards