Chocolicious

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Malin - 15 november 2012 22:20

Ja usch...ingen höjdare att vara sjuk. Sov oroligt även inatt, dock mer svettig än frossandes.

Var iaf feberfri imorse och det blev en tur direkt in i duschen för att bli av med den vidriga, feberklibbiga känslan.

Hade en lugn förmiddag i soffan med en bok, och tog sedan på mig kläder och begav mig mot stallet. Mockade och fixade maten innan Nero fick komma in. Borstade och myste en lång stund idag, samt klippte lite man. Herregud vad tjock och bångstyrig den har blivit. Nero som hade ganska tunn och fjösig man när han kom, iaf om man jämförde med Jerez kompakta variant. Så jag tyckte det blev så snyggt när jag klippte av den eftersom den såg så fjösig ut i långt skick, och att den blev väldigt snygg i kort variant. Nu är den så tjock att det är som att ta sig igenom pansar. Mmm...kräver viss frisering innan jag är nöjd.


Plockade även in allt nytvättat och borstade av skitiga täcken. Vidrigt när man håller på, men blir ju bra när det är klart.


Åkte direkt vidare till Ica och veckohandlade. Kan säga att det kändes i kroppen när jag kom hem, är nog inte riktigt i skick att återvända till jobbet ännu, för jag blev både matt, frysig och fick jätteont i muskler och leder. Å nu ikväll är jag redigt täppt i luftvägarna och har mer ont i halsen, så jag får nog ägna lite mer tid åt att kurera mig.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards