Chocolicious

Alla inlägg den 1 december 2015

Av Malin - 1 december 2015 23:30

Idag blev en ganska så fullspäckad dag för min del. Lite sovmorgon och sen frukost. Åkte direkt till stallet efter frukost för att hinna rida innan lunchfodringen. Så jag och Nero fick äntligen komma ut i skogen. Red en härlig tur i skogen där det var fruset och solens strålar reflekterades så fint i frosten på träden. Nero var pigg men lyssnade väldigt fin och jag kunde göra fina förhållningar bara för sätet. Vi rullade på i både skritt, trav och galopp och var båda nöjda när vi återvände hemåt.


 


Nero fick komma ut i hagen med lunchhö och jag gjorde klart stallet och kunde sen åka vidare hemåt. Lunch och sedan storstädning hemma tillsammans med sambon. Så skönt när det är rent och snyggt. Vi tog en sväng ut tillsammans med Bagheera och plockade lite tallris till min krans, och på kvällen hann jag även med att baka den ena botten till min tårta. Såg väldigt god ut.


Ska bli spännande att montera ihop den imorgon.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards