Chocolicious

Alla inlägg den 9 december 2015

Av Malin - 9 december 2015 21:45

Idag har varit en ganska så fulltecknad dag med lite av varje.

Hade APT med jobbet vilket innebar att jag började en hel kvart senare än vanligt. Så förmiddagen ägnades åt allmän information och lite diskussioner. Åt en god lunch på Café Smakbiten tillsammans med kollegorna och jag tog Fisk-och skaldjurssoppa. Mycket gott. Till efterrätt provade jag Saffranskladdkaka som smakade ljuvligt.

Hann även med att bli intervjuad av Sveriges Radio P4 som var på plats, således lite lokalkänds idag   


Eftermiddagen fortsatte med intressant föreläsning i Palliativ vård och vi avslutade dagen vid 15.15 Då var det bara att dressa om och swisha genom stallet. Mockade och fixade maten på rekordtid för att hinna hem och duscha och göra mig iordning. Skulle hämta Lena vid 17.30 för vidare transport mot Bofors Hotell och julbord med jobbet.


Trevlig kväll med mycket god mat och ännu godare dessertbord. Så när jag rullade hemåt var magen så spänd att det gjorde ont. Herregud vad mätt jag är!!!



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards