Chocolicious

Alla inlägg den 14 december 2015

Av Malin - 14 december 2015 21:15

 

Ledig dag för min del som inleddes med städning här hemma. Körde övervåningen plus tvättstugan, åt lunch och åkte sedan ner på stan en sväng. Handlade lite saker på Dollarstore, Biltemas samt Djur och Natur. Åkte sedan direkt vidare till stallet där jag hämtade in Nero från hagen. På med kläder och sedan ut på en härlig tur i skogen. Inget härligt väder, men vad gör väl det när man älskar att rida. Nero var pigg och på trots ett ganska så aktivt tempo med mycket galopp och trav. 


Var lite halvklart ute och det kändes ganska så kallt framförallt om fötterna. Ännu roligare var att efter 10 minuter så dör min  telefon, eftersom den inte klarar minusgrader. Så det kändes lite obehagligt ifall något skulle hända. Försökte dock hålla mig på mattan under turen för att undvika sådana missöden. 


När vi kom tillbaka till stallet så skyndade jag mig att klä av Nero, mocka och hämta in Dino. Hade Pia inbokad för massage på Nero kl 16.30 Så när Pia tog sig an Nero kunde jag mocka klart och borsta lite på Dino. Nero kändes väldigt fin idag enligt Pia och hade endast några pyttesmå låsningar som Pia löste. Nero njöt i fulla drag av behandlingen och Dino kikade avundsjukt på.



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards