Chocolicious

Alla inlägg den 13 december 2015

Av Malin - 13 december 2015 23:06

Sov till lunch idag och åt frukost i lugn och ro med mina småbjörnar. Åkte till stallet efter lunch i ett underbart soligt och klart väder. Mockade och fixade klart i stallet innsn jag hämtade in Nero för att rida en härlig uteritt. Red in i skogen bakom stallet och efter stormen som dragit fram förra veckan så var det ett träd som blåst ner som vi fick skutta över. Skojsigt!


Red ett pass med mycket trav och galopparbete precis som tidigare i veckan. Jobbade mycket med övergångar, tempoväxlingar och halvhalter. Nyttigt arbete för min stora kille!


Tillbaka i stallet fick Nero tjocka innetäcket på sig och jag hämtade in Dino istället. Borstade igenom pälsen ordentligt och även han fick innetäcke på sig med tanke på prognosen för natten som lovar kalltoch klart. Vill ju inte att mina killar ska frysa.


Hemma eldade vi i kaminen och mös i soffan under eftermiddagen. Ganska så lugnt och skönt faktiskt.


Ledig dag även imorgon då massage väntar för Nero på eftermiddagen. Tänkte rida ett pass innan det och dessutom ska jag stända hemma. Yippie!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards