Chocolicious

Alla inlägg den 10 december 2015

Av Malin - 10 december 2015 22:00

Idag är det Malin-dagen, min alldels egna dag   

Jobbade 7-16 idag och åkte direkt till stallet efter jobbet. Hade insläpp på min agenda, men skyndade mig ut med Nero på en ridtur innan jag tog in hästarna. Blir ju mörkt så himlans snabbt nu, så det var bara att dressa upp med reflexer högt och lågt och ge sig iväg. Jag föredrar ju att rida utan pannlampa, så det är lite halvmysigt när man lämnar allt ljus bakom sig och ögonen får vänja sig vid mörkret, tycker dock att jag ser ganska bra trots allt. Nero var pigg som en mört och vi jobbade mycket i galopp längs mjuka grusvägar. Det är fördelen med att det varit så pass blött och regnigt, att det varit ganska så bra underlag att rida ut på.


Väl tillbaka i stallet mockade jag och plockade sedan in övriga pållisarna.


Kvällen ägnades åt mys med mina småkillar då sambon var på julbord med jobbet idag. Vi alternerar dagarna här och då finns det plats för lite egentid hemma.


 


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Chocolicious


Ovido - Quiz & Flashcards